Pravno obvestilo

SPLOŠNO

Za dostop do spletne strani agil.si in njeno uporabo, vključno z dostopanjem do vseh izdelkov in storitev, ki so na voljo prek te spletne strani, veljajo naslednji pogoji in obvestila (»pogoji poslovanja«). Z uporabo storitve se strinjate z vsemi pogoji storitve, ki se lahko osvežujejo. Z uporabo storitve potrjujete, da ste seznanjeni z vsemi najnovejšimi pogoji poslovanja in stran pogoji poslovanja redno pregledujete.

Dostop do spletne strani je uporabnikom dovoljen zgolj kot kratkotrajnim obiskovalcem spletne strani. Pridržujemo si pravico, da umaknemo ali spremenimo storitev brez predhodnega obvestila. Za nedostopanje do vsebin ali nedosegljivost spletne strani iz kakršnegakoli razloga ne nosimo nikakršne odgovornosti. Prav tako ne nosimo nikakršne odgovornosti, če iz kakršnega koli razloga ta spletna stran ni na voljo v vsakem trenutku ali v katerem koli obdobju. Dostop do nekaterih delov ali celotne vsebine se lahko občasno tudi omeji.

Ta spletna stran vsebuje tudi povezave do drugih spletnih strani, ki jih ne upravlja Agil d.o.o. (v »povezana spletna mesta«). Agil d.o.o. nima nadzora nad povezanimi spletnimi mesti in ne prevzema odgovornosti za njih ali za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi uporabe le-teh. Uporaba povezanih spletnih mest je striktno omejena na pogoje in določila uporabe povezanega spletnega mesta.

 

NAROČANJE IZDELKOV

 Z oddajo naročila za nakup izdelka se strinjate z naslednjimi pogoji.
Odpremni časi se lahko razlikujejo glede na razpoložljivost zaloge blaga. Za vse zamude dostavnega roka, kamor spadajo poštne zamude ali zamude zaradi višje sile, nismo odgovorni. Nakup lahko opravijo osebe, ki so starejše od 18 let. Ob oddaji naročila izpolnite svoje podatke, za katere obvezujete, da so točni in resnični.

 

NAROČILO

Za potrditev naročila in nakup blaga se šteje oddano spletno naročilo, kjer se hkrati z oddajo naročila sprejme tudi te pogoje poslovanja.

 

CENE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pri nakupu oz. plačilu storitev veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Veljaven cenik je na voljo na sedežu podjetja. Potni stroški se obračunajo dodatno, v koliko je bilo tako dogovorjeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Stroški dostave se zaračunavajo dodatno; dodatni stroški so jasno prikazani in so vključeni v “celoten strošek” ob oddaji spletnega naročila.

Pridržujemo si pravico, da ne izpolnimo naročil, ki niso bila v skladu s temi pogoji poslovanja.

 

PLAČILO

Plačilo je možno :

po predračunu na transakcijski račun

Naročnik plača storitev ali izdelek na transakcijski račun podjetja, na podlagi izstavljenega predračuna oz. računa, z rokom plačila 8 dni, razen če je v pogodbi ali dogovoru določeno drugače. Plačila o opravljeni storitvi oz. nakupu izdelka se izvedejo v skladu s sklenjeno pogodbo ali dogovorom. V primeru neplačevanja pogodbenih obveznosti se pogodba o medsebojnem sodelovanju prekine, v skladu s pogodbeno določenim odpovednim rokom.

Naročnik prejme račun po prejetju plačila, skupaj z izdelano dokumentacijo oz. naročenim izdelkom.

 

KODA ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine agil.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu (newslettru) ali drugje. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• pred zaključkom blagajne v okence «koda kupona« vpišete kodo za popust in kliknete gumb »uporabi kupon«.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo oz. kupon za popust.
• Ko vpišete kodo oz. kupon za popust, se vrednost tega avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

DOSTAVA

Vaše naročilo bo izpolnjeno na datum dobave. Razen v izjemnih okoliščinah, bo dostavljeno v treh delovnih dneh od dneva naročila. Rok dobave je odvisen od zaloge.

Vse dobave potekajo iz sedeža našega podjetja. Stroške pošiljke ter tveganje med prevozom, razen izrecnega pisnega dogovora s prodajalcem, nosi kupec. Blago bo odpremljeno kot paket.

 

TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO UGOTAVLJANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika ”KOŠARICA” omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna se nova cena spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

Pred potrditvijo naročila (»Na blagajno«) je uporabniku (kupcu) omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

POLITIKA ZASEBNOSTI

Agil d.o.o. je popolnoma zavezan k varovanju zasebnosti obiskovalcev in kupcev. Informacij o strankah ne bomo zaupali tretjim osebam, razen če le-to nujen del zagotavljanja storitev za vas – npr. vpis naslovnika za pošiljanje pošiljke ali za namene raziskav strank v samem podjetju.

Agil d.o.o. ne zbira nobenih osebnih podatkov o vas na naši spletni strani, če se sami tako odločite. Če se odločite za nakup, pa vaše podatke potrebujemo za obdelavo naročila in interne raziskave. “Osebne podatke” definiramo kot informacije, ki vključujejo vaše ime, naslov za dostavo, naslov za račun, e-poštni naslov, telefonsko številko, starost, poklic.

Agil d.o.o. lahko za potrebe podjetja, in sicer za izboljšanje storitev, zbira naslednje vaše podatke:

  • Informacije, ki jih posredujete z izpolnitvijo obrazcev na naši spletni strani. To vključuje kontaktne obrazce, prijavne obrazce, obrazce za oddajo naročil.
  • Podrobnosti o vaših obiskih naše spletne strani, vključno z, vendar ne omejeno na: podatke o prometu, podatke o lokaciji in druge komunikacijske podatke, če je to potrebno za lastne namene ter raziskave in izboljšave.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS.

 

KOMUNICIRANJE IN MARKETING

Če ste na spletni strani www.agil.si opravili nakup, se prijavili na usposabljanje, poslali povpraševanje, vas bomo po e-pošti občasno obveščali o novostih, novicah in posebnih ponudbah. Kadarkoli se lahko odjavite od prejemanja s klikom »odjava« v katerem koli poslanem e-sporočilu. Če ne želite prejemati elektronskih sporočil, nam to lahko napišete tudi na [email protected].

 

PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov ali težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 01 561 34 49 ali na elektronski naslov [email protected]. Pritožba se odda na naslov ponudnika pisno v roku 8 dni od zaključene storitve. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ustne reklamacije sprejemamo samo na sedežu podjetja.

Za primere reklamacij, dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarnih napak lahko podrobnejše informacije najdete v splošnih pogojih poslovanja ponudnika.

Podjetje Agil d.o.o. se zaveže, da bo vse pritožbe in reklamacije rešilo v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe ter bo o tem pisno obvestilo naročnika. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se po svojih najboljših močeh ponudnik prizadeva, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

Dne 14.11.2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Url. RS št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS).

ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, s katerim sklene pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar kupljena/izročena.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka tega člena ugasnejo s potekom dveh (2) let od dneva, ko je o stvari napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Podjetje potrošnikovi zahtevi ob prijavi napake oziroma ob morebitni prijavi reklamacije, pisno odgovori najkasneje v roku 8 dni.

V primeru, da se podjetje z reklamacijo strinja, ugodi potrošnikovi zahtevi prav tako v roku 8 dni.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

 

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči osebno, telefonsko ali s sporočilom preko e-pošte. Vsako izmed navedenih sporočil se šteje za odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43. č člena (ZVPot), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sam krije neposredne stroške vračila. Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti kopijo originalnega računa, ki ga kupec prejme ob nakupu in dostavi blaga. Kupnino za vrnjene izdelke ponudnik vrne uporabniku na njegov klasični transakcijski račun. Kupnino ponudnik kupcu vrne v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v trenutku prevzema vrnjenega izdelka.

 

 

POMOČ PRI NAKUPU

REGISTRACIJA

Registracija v spletni trgovini agil.si je možna, vendar za nakup izdelkov ni obvezna.

Registrirate se lahko v postopku nakupa:

Kot obiskovalec spletne trgovine dodate željen izdelek v košarico. Nato imate v procesu nakupa, ob vnašanju podatkov plačnika (korak 1 od 3), možnost izbrati »Stalna stranka? Kliknite tukaj za prijavo«. Registracija je neobvezna in ni pogojena za nakup izdelkov. Ponudi se vam možnost vnosa elektronske pošte in gesla, ki ga poljubno izberete in vpišete. Geslo mora vsebovati vsaj 7 znakov. Za močnejša gesla uporabite kombinacijo velikih in malih črk ter številk ter simbolov: ! ” ? $ % ^ & ). Nato zaključite proces nakupa.

Želimo vam prijetno nakupovanje!

 

KOŠARICA

Ko dodate izdelek v košarico, imate možnost vpogleda vaše košarice. Od tam imate možnost nadaljevati z nakupom v trgovini ali nadaljevati na blagajno in zaključiti naročilo.

V košarici se vam izpišejo izdelki, ki ste jih dodali v košarico, količina in njihova cena. Izdelke lahko poljubno odstranjujete ali izberete poljubno količino izdelkov.

 

POTRDITEV NAKUPA

Za zaključek nakupa se šteje oddaja naročila s potrditvijo gumba »Zaključi nakup«. Po zaključku dobite na vašo elektronsko pošto vse podatke vašega nakupa. Le te si je potrebno shraniti ali natisniti. V primeru vprašanj nas kontaktirajte na [email protected].

 

 

PLAČILO IN DOSTAVA

 

PLAČILO

V naši spletni trgovini omogočamo plačilo:

 

Po predračunu (preko nakazila ali elektronskega bančništva)

Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi potrebnimi podatki. Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje naslednji delovni dan, v koliko je bilo plačilo prejeto do 14:00 h in v kolikor so izdelki na zalogi.

 

DOSTAVA

V Sloveniji za dostavo na dom skrbi Pošta Slovenije in je predvidoma opravljena v treh delovnih dneh.

 

Strošek  dostave se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

 

PIŠKOTKI

 

Kaj je piškotek?

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na vaš računalnik ob obisku spletne strani.

Samo spletno mesto, ki je piškotek namestilo ga lahko prebere. Sam piškotek ne zbira informacij.

 

Za kaj jih uporabljamo?

Piškotki se pri nas uporabljajo z namenom bogatenja izkušnje.

Uporabljamo jih za omogočanje izvedbe nakupa, prikazovanja preteklih nakupov, z njimi si pomagamo tudi pri analizi uporabnosti izgleda, tekstov in posameznih komponent.

Vse informacije so zbrane anonimno in vas s temi informacijami ne moremo povezati.

 

Piškoti tretjih oseb

Z namenom bogatitve uporabljamo vsebino in komponente socialnih omrežij kot je Facebook. Če delite vsebino naše strani preko teh omrežij ali uporabljate njihove storitve, vam lahko te strani naložijo piškotke s katerimi ne moremo upravljati. Pogoje uporabe teh piškotkov najdete na straneh teh socialnih omrežij oziroma ste jih sprejeli ko ste postali njihov član.

 

POGOJI PREJEMANJA E-NOVIC

Vsa polja označena z zvezdicami so obvezna.

Delovni čas

Uradni delovni čas podjetja Agil d.o.o. je od ponedeljka do petka, od 7:00 do 15:00 ure.

Potrebujete storitve ali nasvet?

Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali.